ZADANIE KLIENTA
Spoločnosť UNITECHNOLOGY, s.r.o. nás požiadala o pomoc pri obsadení pracovnej pozície Účtovníčka. Spoločnosť zabezpečuje služby v oblasti dodávok technológií budov na celom území Slovenska i v zahraničí. Ponúkajú komplexné služby v oblasti vzduchotechniky, klimatizácií, vykurovania, merania a regulácie.
Táto firma je našim pravidelným klientom už niekoľko rokov. Pomáhame im pri obsadzovaní hlavne technických a iných špecializovaných pozícií. Pri doplnení tímu o odchádzajúce kolegyne na pozíciách účtovníčka a recepčná, si povedali, že ide o ľahké pozície, ktoré zvládnu obsadiť sami a nebudú ich zadávať personálnej agentúre. Dňa 21.5.2019, po 3 mesiacoch neúspešných výberov nás konateľ spoločnosti oslovil so žiadosťou o pomoc s hľadaním vhodných zamestnancov aj pri týchto zdanlivo jednoduchých pracovných pozíciách. Priznal, že stratili neuveriteľne veľa času pri selektovaní životopisov, pri samotných pohovoroch s kandidátmi, či dohadovaní stretnutí, na ktoré záujemkyne o prácu častokrát ani neprišli. Čo je najhoršie, ich vybrané kandidátky sa neosvedčili. Pozíciu recepčnej nakoniec, na tretí pokus obsadili, no klient priznal, že to bolo trápenie a aj tak nie je s výsledkom na 100 % spokojný. Preto druhú pozíciu – účtovníčky, prenechali nám – odborníkom.
NAŠE RIEŠENIE
S pozíciou účtovníčky máme bohaté skúsenosti. Vieme kedy a kde hľadať. Aj to koho a ako osloviť. V tomto prípade sme zvolili oslovenie formou kvalitne pripraveného inzerátu a naviac priame oslovenia potenciálnych kandidátov. Pracovali sme s počtom 23 kandidátov, z toho 18 bolo oslovených za účelom dohodnutia pracovného pohovoru s jedným z našich konzultantov. Klientovi sme predstavili 3 kandidátky, ktoré podľa nášho názoru najviac zodpovedali požiadavkám pracovnej pozície aj samotného klienta. Zo spomínaných 3 kandidátok na pracovnú pozíciu účtovníčka si hneď po prvých kolách pohovorov konateľ spoločnosti vybral novú zamestnankyňu. Pozícia účtovníčky bola úspešne obsadená s termínom nástupu našej kandidátky k 3.6.2019.
HR služby
Počas obsadzovania pracovnej pozície účtovníčka sme klientovi poskytli v úvode našej komunikácie personálne poradenstvo, počas ktorého sme si vybudovali dobrý „odrazový mostík“ pre úspešné obsadenie pozície nového zamestnanca. Pre klienta sme na úvod spracovali analýzu mzdových nárokov na pozíciu účtovníka v Banskobystrickom kraji. Oboznámili sme ho s aktuálnym mzdovým nastavením a očakávaniami uchádzačov na tejto pracovnej pozícii, nakoľko túto pozíciu neobsadzoval posledných 11 rokov a nemal teda dostatočný prehľad o súčasnom nastavení platových podmienok. Samotný proces recruitingu vyžadoval pri výbere vhodných kandidátov absolvovanie pohovorov, testovanie uchádzačov, vypracovanie profilu vhodného kandidáta a sprievodnú konzultačnú činnosť.
Banskobystrický kraj
28 kandidátov
13 dní po obsadenie pozície
Poskytnuté personálne služby
Personálne poradenstvo
Klientovi, ktorý poskytuje služby v priemysle na Slovensku, ale aj v zahraničí, sme poskytli na úvod konzultácie z oblasti HR a aktuálne informácie o obsadzovanej pozícii, a to z pohľadu našich dlhoročných skúseností a aktuálnych požiadaviek pracovného trhu.
Mzdové poradenstvo
Recruiting